»Mislim, da je sramota, da Sanja Iveković, ki je imela retrospektivo v newyorški Momi in razstavo na Dunaju, še ni imela retrospektive na Hrvaškem.«
»Rad se pretvarjam, da moja umetnost nima nobene zveze z mano.«
»Gre le za to, in to je izjemno pomembno, da uporabljamo male zvijače, ne da bi pritegnili pozornost.«
»Kiarostami je tako velik in pomemben avtor, da je človeka kar strah spopasti se z njegovim opusom.«
»Brez dlake na jeziku razgali svet, kakršnega smo si ustvarili, in ne morete kaj, da se mu ne bi smejali.«
»Reči, da je Renoir najbolj inteligenten režiser, pomeni reči, da je Francoz od glave do pete. In če je Eléna in možje francoski film par excellence, je zato, ker gre za najbolj inteligenten film na svetu. Je umetnost in hkrati teorija umetnosti. Lepota in hkrati skrivnost lepote. Film in hkrati analiza filma.«
»Buhteče baročno, sublimno trepetajoče, groteskno baconovsko, ekspresivno de kooningovsko. Tizian in Botticelli, Klimt in Schiele, Auerbach in Appel. Pastozna razbrazdana polja in lazurni lebdeči sfumato. Skozi vse te svetove v svoji skoraj vsakodnevni slikarski praksi že petdeset let potuje slikar Ludvik Pandur v iskanju svojega svetega grala, idealne forme lastnega izraza. Včasih, kot pravi sam, ima občutek, da se ji je že približal.«
»Lahko rečemo, da je ob tem, da je veliko prodajal, zadržal tiste svoje ljubljenčke. In ravno te predstavljamo na tej razstavi.«
»Kiarostami je že sam po sebi nova celina na zemljevidu filma. Raziskovanje te celine je nevarno, polno slepil in zvijač.«
»Filme mu je uspelo pregibati ustrezno zahtevam cenzorjem.«
»Razlog, da se Recha filmsko izraža tako spontano in pristno, morda tiči v tem, da je v stik s filmom prišel že zelo zgodaj, star komaj osem ali devet let.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju